Budete-li potřebovat poradit, pište přes online podporu nebo na email obchod@hahn.cz

Servis

Na veškeré prodávané produkty Master zajišťujeme, jak záruční tak pozáruční servis.

Máme vlastní sklad náhradních dílů a šikovný tým servisních techniků. Produktům značky Master věříme a máme s nimi dlouholeté zkušenosti, jak s prodejem, tak i pozáručním servisem.

Pozáruční servis:

Zavolejte k nám na servis tel. č.  +420 722 788 228 a zde můžete poptat cenu ND nebo servis Vašeho produktu Master.  Po telefonické či emailové dohodě zašlete nebo dovezte Váš produkt přímo na adresu servisu: Hlučínská 2096/1a, Kravaře-Kouty, 747 21 nebo jej přineste osobně v pracovní době na jakoukoliv naši prodejnu (kontakty najdete zde). Pokud je produkt dodán na prodejnu v Praze, tak je zaslán na servisní středisko do Kravař - cena přepravy tam je do 25kg 99,- Kč. Při výší váze je posílána na servis paletově a zde je přeprava naceněna dle váhy produktu.

Při ceně opravy do 30% ceny produktu automaticky opravujeme. Při vyšších servisních nákladech Vás telefonicky kontaktujeme a Vy se rozhodnete, jestli produkt chcete opravit.

Cena posouzení nákladů opravy je 600 KČ bez DPH 21% - pokud se produkt neopravuje. Hodinová cena servisu při opravě je 700,- Kč bez DPH 21% Od vyrozumění, máte 2 týdny na vyzvednutí produktu na naši prodejně. Po té účtujeme skladovné ve výši 25 Kč bez DPH za každý započatý den. 

Záruční servis

Přestal Vám fungovat produkt Master zakoupený u nás ještě v záruční době? (na faktuře, která je i jako záruční list, naleznete datum nákupu produktu Master)

Zašlete Váš produkt na adresu servisu: Hlučínská 2096/1a, Kravaře-Kouty, 747 21 nebo jej přineste osobně v pracovní době na jakoukoliv naši prodejnu (kontakty najdete zde). Ke zboží vždy přiložte kopii faktury a telefonní kontakt na Vás. Prosíme neposílejte topidla bez kontaktních údajů!!!

Děkujeme 

Tým Hahn s.r.o.